Coraline – Adelle

Coraline

Idag bytte jag tema här – från Coraline som jag gillar jättemycket till nya Adelle som jag ska känna på ett tag. Man kan undra varför jag byter ett tema jag gillar!? Jag gillar förändringar – så är det bara! Ingenting får stå stilla. Så var det när jag jobbade också medan andra suckade över att något skulle förändras/utvecklas så tyckte jag det var jättespännande.

Att Adelle har länkar till Fb och twitter samt Youtube i headern är ett plus. När jag då kollade min Youtube-kanla så visade det sig att man kunde uppdatera till en ny design. Klart jag skulle – vilket ju tog lite tid. Att hålla igång alla mina aktiviteter på Internet och uppdatera är MINST ett heltidsjobb. Jag tar till nätterna också.

Idag fick jag svar på min fråga från Utrikesdepartementet.

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

