Vill inte landa än!

event_20130823_szentendre2

Inte ens här har jag hunnit med att blogga!!!!! Vi lever sköna dagar och gör vad som faller oss in. Jag fotograferar förstås! Sent på kvällarna går jag igenom mina bilder. Sedan blir det inte mycket tid över att surfa runt eller uppdatera mina egna bloggar. Fotoutmaningarna är prioriterade så de planlägger jag för veckan men jag hinner som sagt inte surfa runt.

Bara en vecka kvar här i underbara Budapest!

Idag ska det badas på det nyrenoverade Rudas-badet – gammalt turkiskt med termalvatten.

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

