Lite av varje

Nu har jag bytt design på både fotochip.wordpress.com och på rudenius.wordpress.com. Jag tycker det är kul att testa nya modeller och dessutom tröttnar jag på “gamla”.

Jag funderar på om jag ska använda min domän – rudenius.se – på wordpress men har inte bestämt mig än.

Överhuvudtaget har jag jobbat med en hel del nya saker – appar, program och annat … så bloggandet har fått läggas lite åt sidan. Idag började jag även läsa i nyanlända boken om “Te of Piglet” :).

Ett filöverföringsprogram – ftp – har jag installerat på Mac-en så att jag kan hålla koll på mapparna under mina egna domäner. Mina domäner www.kastanjebacken.net var den första och innan privatpersoner kunde ha se-domäner. Jag har även www.rudenius.se med bloggarna foto.rudenius.se samt blog.rudenius.se …..

På de båda www-bloggarna måste jag knacka html och det är ju lite mer tidsödande. De får vara tidskapslar i stället.

piglet_te

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

