Favoritbild all times!

Det har varit några riktigt trötta dagar. Men jag har passat på att vila för här finns inga måsten. Det var varit snålt med deltagandet i fotoutmaningar men jag håller igång mina egna. Än så länge 🙂

Jag har funderat över om jag ska använda en av mina wordpressbloggar till reblogging av alla inlägg jag gör – bara för att ha allt samlat på en plats. Än har jag inte bestämt mig.

Just nu gillar jag Skrivlusten :)-

Här är den vackraste bilden i hela världen – undrar vem som tagit den?

theresa_babyModer Theresa med en baby.

En bild jag alltid gillat!

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

