Jag vill …

En konstig dag idag. Känslofylld på sitt sätt. Avkopplande på ett annat sätt. Livet här och nu – som det gestaltar sig. Man är liksom sin egen. Inget annat. Så är det! Vare sig man gillar läget eller ej. Men mestadels gillar jag det. Vissa saker skulle kunna vara annorlunda. Men det är de ej! Det kan jag bli lite ledsen för. Och det blir jag. Men det är som det är. Det bästa är att gilla läget. Det näst bästa är att acceptera läget. Det tredje bästa är att tolerera läget. Och det sämsta är att inte kunna finna sig till rätta i läget. Mitt mål är att alltid hitta vägen att gilla läget. Det känns mest konstruktivt och har alltid en krydda av livsglädje.

Jag ska tänka lite mera på vad jag vill – vad jag egentligen vill – allra mest – med resten av mitt liv.

Undrar om det handlar om att resa eller att göra … ?

  • Jag vill resa.
  • Jag vill träffa intressanta människor.
  • Jag vill uppleva dansuppvisningar.
  • Jag vill uppleva musik.
  • Jag vill uppleva naturens underverk.
  • K u l t u r ……

Sky me to the ....

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

