I like

Innedag mestadels idag – webbarbete – rensning – uppdatering – tar en himla massa tid – stillasittande – … till slut kom jag ut en runda. Det blev strax under 7 km men inte 10 000 steg, tyvärr.

Nu är det kul med politik igen – nu när #DÖ är avskaffad och demokratin återupprättad. Bra för Sverige! Tack modiga härliga #kdting och stronga @skyttedal.

Denna jackan går jag förbi mest varje dag. Jag gillar den! Ska jag gå in och prova???? Jag har ju redan köpt en jacka i år – på marknaden.

Visst är den snygg!!! Visst ser den skön ut!!!!

En snygg jacka!

One thought on “I like

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

