Blue & followers

172 följer min blog på Tumblr. De flesta av mina aktiva bloggar skickar vidare mina inlägg till Tumblr. Där samlas det mesta. Även mina politiska inlägg. Annars är det nog Budapestbloggen som har flest följare – ja 266.

Nu är jag bara (!) 40 inlägg efter på 365 foton. Jag har varit flitig denna innesittardag. Bilden jag gillar allra allra bäst från de inläggen är denna:

Street ART Blir det snyggare med centrerade bilder?

Jag kan ställa in 4 olika monochroma inställningar i kameran (Canon EOS 6D). Här använder jag blå ton som jag sedan dämpar lite i redigeringen samt lägger till lite extra svärta.

Nu har jag fått veta att servicekillen kommer mellan 20 och 21. *suck*

Idag öppnade jag en sardinburk till middag. Torrt vitt vin till. Ska hämta getost och oliver nu. Men jag vågar inte fira än!

 

One thought on “Blue & followers

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

