Charmiga killar idag

Härligt väder. Solen drar ut mig för en promenad. Musik virvlar ut från Stadshallen. Min nyfikenhet bär iväg mina steg. Det är ungdomsmässa. Möter fyra charmiga killar som vill bli fotograferade av mig. De önskar också hamna på en webbsida. Kan inte motstå deras charm så de ligger nu på xPiPP.

4 friends and very charming boys Jag fortsätter till Claes Olsson för att köpa isoleringstejp till datorsladden. Valde blått. Ännu en trevlig kille. Bara charmiga trevliga killar idag.

Fortsätter till Stadsparken. Helvetesontet i fötterna börjar. Jag går som om jag var full. Känner mig ostadig. Det gör ju så ont! Det blir bara värre och värre. Blir rädd när jag tänker: Kanske kommer jag inte att kunna gå länge till!

9125 steg – det fattas 875 men jag beslutar mig för att ta bussen hem efter att ha handlat fikabröd på Mormors bageri. Fick ischias känning (när jag steg av bussen) av min sneda gång. Jädrans!
Deltog i en undersökning om kvinnors hälsa idag. Jag upplevde mig må 80% bra av 100%. Fyllde bl.a. i att jag har ständig svår smärta och ibland tar Alvedon. Jag måste nog beställa tid hos min läkare.

Har skapat två nya bloggar i det blå tecknet.  Photo and Poetry samt Blue by me. Tanken är att samla mina bilder som fotograferas med blå filter. Får se hur de utvecklas.

Hägern var kvar i Stadsparken 🙂

Blue Häger

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

