Klar i knoppen

Jag är faktiskt stolt över mig själv! Nu har jag löst problemet jag brottades med – var det igår eller i förgår? Tänk det kommer jag inte ihåg. Det var nog båda dagarna.

Nu kan jag fixa i CSS så jag får den citatmarkerade texten i John Doe. Dessutom har jag lagt en snygg blå linje till vänster. Bra va’! som barnbarnet brukade säga när hon var liten. Kolla kolla här!

Nu när jag har löst detta “problemet” = utmaningen så vill jag mera så nu har jag kopierat in hela themats html-kod i ett worddoc. 81 sidor som jag ska studera närmare vid annat tillfälle.

Hoppas snart få läsa att forskningen visar att pensionärer som sysslar med HTML-kodning håller sig klara i huvudet längre än andra. Ha ha … 😀

 

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

