TristTrist dag – Ute

… inte inne!
När jag vaknade inatt – vid ett tillfälle – tänkte jag på mitt bidrag till Carpe Diem Haiku. Jag var inte nöjd med det! Inte alls nöjd. Måste ändra, tänkte jag. Så fort jag vaknar måste jag komplettera med något mer poetiskt. Fy så dåligt bidrag jag gjorde. Inte innehållet egentligen men som haiku-bidrag. Skärpning Birgitta!

Ja nu har jag kompletterat med ett par haikus och känner mig mer nöjd 🙂

Idag regnar det och är en sådan där tristrist dag. Jag passade på att tvätta balkongen. Nu är den redo för morgonkaffet när värmen och solen dyker upp. Ja även kvällsvinet är den redo för.

Idag ska jag måla och lyssna på musik. Från klassiskt till rock – eller tvärtom.

Min hjärna är färgglad och energisk idag.

Crazy Art by blogfia- Brain Key 3

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

