Likaså

Idag har jag varit väldigt produktiv! Bara varit ute en liten stund och gått drygt 7000 steg. Mer än jag tänkte. Ville kurera mig och tränga tillbaka en förkylning som kändes vara i antågande igår. Känns inte så längre. Vitlök och citron. Däremot fick jag ryggskott och kan knappt gå. Går bra att sitta stilla. Som tur är. Då kan jag ju i alla fall skriva. Och det har jag gjort. Flera inlägg dessutom i några av de 5 bloggarna som varit aktuella idag.

skriva är livet
tänka, känna och fundera
likaså

Har lyssnat flera gånger på denna låten som Spotify hittade till mig. Gillar den jättemycket!

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

