Påsken 2017

En blåsig händelserik dag. Egentligen hade jag tänkt åka och bada termalbad men så fick jag idén att gå över till Budasidan. Vilken tur! Jag kom precis när “Marschen för de levande” nådde Kedjebron där jag befann mig. Massor med människor. Både i tåget och runt om. Massor med fotografer likaså. Jag tror jag blev filmad av ett TV-team men då jag inte pratade ungerska fortsatte de inte intervjun. Jag fotograferade dem i alla fall. Mig själv också … efter all uppståndelse och alla händelser … när jag satt i lugn och ro … med min bok … vid Donau … i solen.

BR - selfie - 20170416.

En så här ‘glad påsk’ … här har jag verkligen lyckats redigera bilden så den beskriver en hel del … känslor … tankar … denna påsken …
Easter 2017 - en glad påsk - ....

THANKS for stopping by! Wishing you all the best!

